InfoDworzec – dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych

PKP S.A. od kilku lat dostosowuje swoje dworce do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Na największych obiektach wprowadzono kolejne udogodnienie, które pozwoli osobom głuchym na łatwiejsze korzystanie z dostępnych na dworcu usług dzięki pomocy Tłumacza Migam. PKP S.A., Fundacja Grupy PKP i MIGAM „RKPK” pilotażowy projekt tłumaczeń języka migowego on – line prowadziły od grudnia ubiegłego roku.

Jak osoba niesłysząca może skorzystać z pomocy

Krok 1
Odwiedź punkt InfoDworca

Krok 2
Pokaż pracownikowi InfoDworca międzynarodowy znak pomocy osobom głuchym, dzięki któremu poinformujesz obsługę o chęci porozumienia się w języku migowym.

Krok 3
Porozmawiaj z obsługą InfoDworca za pośrednictwem Tłumacza Migam
Rozwiąż swój problem za pośrednictwem tłumacza migowego on-line. Obsługa InfoDworca
udzieli Ci wszelkich informacji dzięki wideo połączeniu z Tłumaczem Migam.

InfoDworce, na których uzyskasz pomoc w języku migowym:

Bydgoszcz Główna
ul. Zygmunta Augusta 7, 85-082 Bydgoszcz

Gdańsk Główny
Podwale Grodzkie 2, 80-895 Gdańsk

Gdynia Główna
Plac Konstytucji 1, 81-354 Gdynia

Poznań Główny
ul. Dworcowa 2,61-801 Poznań

Katowice
Plac Wilhelma Szewczyka 2, 40-098 Katowice

Kraków
ul. Pawia 5a, 31-154 Kraków

Warszawa Wschodnia
ul. Kijowska 20, 03-743 Warszawa

Warszawa Zachodnia
Al. Jerozolimskie 142, 02-305 Warszawa

Warszawa Centralna
Al. Jerozolimskie 54, 00-024 Warszawa

Wrocław Główny
ul. Piłsudskiego 105, 50-085 Wrocław

Usługa dostępna jest przez 7 dni w tygodniu, w godzinach otwarcia InfoDworców, czyli od 7.00 do 21.00.
Więcej informacji na stronie internetowej www.pkp.pl/migam .

 

Dodaj komentarz

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial