Poszukiwany specjalista ds. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ ( e-commerce )

Grupa Kompania Biurowa w swojej działalności łączy kilkunastoletnią tradycję firm w niej uczestniczących z nowoczesną koncepcją świadczenia usług doradztwa, sprzedaży i dostaw wszelkich materiałów, które niezbędne są do prawidłowego funkcjonowania biura.

              Jesteśmy dostawcą ogólnopolskim, który dzięki centrom logistycznym zawsze znajduje się blisko swojego KLIENTA. Koncentrujemy się na obsłudze klientów instytucjonalnych, banków, zakładów produkcyjnych, firm handlowych itp.

Współpraca z grupą KOMPANIA BIUROWA zapewnia między innymi:

  • wygodę, gdyż wszystkimi sprawami związanymi z zaopatrzeniem zajmie się nasz personel,
  • oszczędności, gdyż istnieje możliwość negocjacji cen, wystawiania zbiorczych faktur minimalizujących ilość dokumentów,
  • bezpłatne dostawy nielimitowane logistycznie i realizowane „na biurko” w dowolne miejsce na terenie Polski,
  • różnorodne formy składania zamówień: Handlowa Platforma Internetowa, telefon, faks, e-mail, bezpośrednio u przedstawiciela handlowego,
  • korzystanie z katalogu „KOMPANIA BIUROWA” zawierającego ok. 5000 produktów,
  • zakupy poprzez Handlową Platformę Internetową zapewniającą także możliwości budżetowania i kontroli zakupów,

partnerstwo, gdyż właściciele i osoby zarządzające znają osobiście swoich Klientów i zawsze pozostają do ich dyspozycji.

Do obowiązków będzie należało m. in.:

  • budowa bazy nowych klientów i ich pozyskiwanie w obszarze e-commerce
  • poszerzanie oferty produktowej firmy na platformach internetowych,
  • doradztwo, współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy
  • planowanie, wdrażanie oraz koordynowanie projektów marketingowych, akcji promocyjnych i wydarzeń firmowych wspierających sprzedaż oraz analiza ich efektywności
  • kreowanie, planowanie oraz realizacja kampanii marketingowych w kanałach społecznościowych
  • prowadzenie i aktualizowanie strony internetowej oraz obsługa profili firmowych w mediach społecznościowych
  • monitorowanie i optymalizacja działań online w obszarze social media i e-commerce
  • analizowanie skuteczności prowadzonych działań marketingowych
  • utrzymywanie stałych bezpośrednich kontaktów handlowych z klientami i dostawcami
  • realizowanie planów sprzedażowych
  • sporządzanie ofert, raportowanie

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane techniczne),
  • dyspozycyjność,
  • biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office, znajomość zagadnień technicznych w obszarze e-Commerce mile widziana,
  • sumienność,
  • doświadczenie w sprzedaży i pozyskiwaniu klientów
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu 
  • dyspozycyjność, systematyczność i wysoki poziom umiejętności organizowania własnej pracy

Mile widziane:

  • znajomość branży artykułów biurowych lub eksploatacyjnych do drukarek
  • komunikatywność
  • Znajomości zagadnień związanych z SEO, SEM, Google Ads;
  • Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów oraz pozyskiwania wiedzy

Oferujemy:

  • pracę w zespole firmy ogólnopolskiej o ugruntowanej pozycji na rynku art. biurowych
  • stałe wynagrodzenie i premię zależną od wyników,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • niezbędne narzędzia pracy
  • stabilną pracę w firmie działającej od 30 lat
  • stałe szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
  • bezpłatne miejsce parkingowe,
  • dofinansowanie do Świąt,
  • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie,
  • prywatna opieka medyczna.

REKRUTUJ

Podoba Ci się artykuł? UDOSTĘPNIJ!

Dodaj komentarz

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
Czcionka
Kontrast