O wyprawie "Wózkiem przez Polskę" pisaliśmy już dla Was w aktualnościach. Tym razem przeczytajcie o zapleczu, które pomogło zorganizować tę wyprawę niepełnosprawnemu Bartkowi Rzońcy.
W ciągu niecałych trzech tygodni Bartek Rzońca, niepełnosprawny student Politechniki Koszalińskiej, pokonał na swoim elektrycznym wózku inwalidzkim ponad 900 kilometrów. Trasa wyprawy miała swój początek w Świnoujściu i wiodła przez 6 województw, obejmując 19 miast – kolejnych etapów podróży. Finał odbył się 20 sierpnia w Zakopanem.
Bartek Rzońca, student drugiego roku Politechniki Szczecińskiej, cierpiący na nieuleczalną dystrofię mięśniową, chciał w ten sposób pokazać niepełnosprawnym, że warto walczyć o swoje marzenia i nie poddawać się. Na co dzień studiuje geodezję i kartografię na Politechnice Koszalińskiej, a w wolnym czasie zwiedza okolice Świnoujścia – swojego rodzinnego miasta i komponuje muzykę elektroniczną,
Trasa wyprawy objęła Świnoujście, Nowogard, Ińsko, Brzeziny, Drezdenko, Sieraków, Tarnowo Podgórne, Kórnik, Jarocin, Ostrów Wlkp., Ostrzeszów, Bolesławiec, Częstochowę, Zawiercie, Olkusz, Kraków, Myślenice, Rabkę Zdrój i Zakopane, do którego dotarł po niecałych trzech tygodniach podróży. Ekipa znalazła bezpłatny nocleg w prawie wszystkich miejscowościach-etapach podróży.
Akcję wsparła firma Promedica24, świadcząca usługi opiekuńcze, której Rzońca jest podopiecznym. W wyprawie towarzyszył mu opiekun z Promedica24 oraz wolontariusz z Caritasu Archidiecezji Szczecińsko-Kamienieckiej, która też włączyła się w organizację.
W przygotowanie projektu zaangażowali się pracownicy sponsora i współorganizatora – firmy Promedica24 – oraz partnerzy zewnętrzni. Za organizację startu i mety odpowiadała agencja Editenter, za kreację materiałów informacyjnych akcji – agencja Cube Group. Relacje z mediami i obsługę prasową akcji zapewnili: zewnętrzny konsultant PR pracujący na co dzień dla Promedica24 jako PR manager i rzecznik prasowy oraz agencja Editenter.
Firma Promedica24 od 12 lat wyznacza standardy w branży, konsekwentnie realizując swoją misję. Wyróżnia ich doświadczenie, elastyczność, profesjonalizm i ogromna wrażliwość na potrzeby klientów. Jako lider rynku opieki domowej w Europie, oferuje profesjonalną i dostępną alternatywę dla domów opieki.
http://www.kampaniespoleczne.pl/