Mała Lily Beddall zmienia definicję piękna. Choruje na zespół Downa i właśnie została twarzą linii dziecięcych ubrań marki Matalan.
Lily ma 2 latka i można ją zobaczyć na plakatach w 217 sklepach Matalan w Wielkiej Brytanii. Wybór dziewczynki z Zespołem Downa do promocji kolekcji dla maluchów ma zmienić postrzeganie piękna. Obalić stereotyp o jednym słusznym kanonie piękna. Udowodnić, że piękno może pokazywać się po różnymi postaciami, także niepełnosprawności.
"Jesteśmy bardzo dumni z tego, co udało się jej osiągnąć. To najlepsze, co się nam przytrafiło" – mówi w mirror.co.uk Vicki, mama dziewczynki. "Zespół Downa nie jest tym, czego się spodziewasz. Czasami to ciężka praca, ale to wynika tez z tego, że ona ma dopiero dwa latka. Ma dużo przyjaciół i jest w stanie zrobić tyle samo rzeczy, co oni".
Kiedy rodzice zabrali ją do sklepu, by zobaczyła swoje zdjęcia, od razu się na nich rozpoznała.
Źródło: ofeminin.pl