Cindy Crawford, Linda Evangelista, Jake Bugg i dziewięć innych międzynarodowych gwiazd ze świata filmu, muzyki i mody pozowało do limitowanej edycji Kalendarza HEAR THE WORLD 2017, w celu podniesienia świadomości dbania o słuch oraz konsekwencjach jego utraty.
Kalendarz kosztuje 40 dolarów; 100% wpływów ze sprzedaży wpłynie do światowej Fundacji Hear the World, która wspomaga osoby z ubytkiem słuchu na całym świecie, specjalna opieka wspierając dzieci.
Według Światowej Organizacji Zdrowia, ponad 360 milionów osób (5% ludności świata) oraz 32 miliony dzieci zagrożonych jest utratą słuchu. W Stanach Zjednoczonych, 203 na każde 1000 urodzonych dzieci posiada wykrywalną wadę słuchu w jednym lub dwojgu uszu. Większość ludzi z ubytkiem słuchu żyje w krajach o niskich dochodach i często nie ma dostępu do opieki medycznej.
Założona w 2006 roku, Fundacja Hear the World dała szansę tysiącom osób z ubytkiem słuchu na lepsze życie. Organizacja skupia się w dużej mierze na projektach związanych z dziećmi obciążonymi wadami słuchu, by mogły prawidłowo się rozwijać. Fundacja wsparła do tej pory 80 projektów na pięciu kontynentach, zarówno finansowo jak i przedmiotowo.
Kalendarz jest idealnym prezentem dla każdego, kto chce wesprzeć tę cenną inicjatywę. Limitowana edycja kalendarza zawiera 12 czarno-białych portretów gwiazd, pozujących z jedną ręką za uchem (#heartheworld).
Wszystkie gwiazdy pozowały bez pobierania gaży, a dochody ze sprzedaży w całości zostaną przeznaczone do Fundacji Hear the World. Kalendarz można zamówić tutaj.
http://www.slyszymy.pl/