W zamian za jeden uśmiech można było podróżować po Krakowie taksówką w towarzystwie ojca Leona Knabita. Akcja 20 lipca była kolejną odsłoną kampanii Małopolski pod hasłem: "Młodość to stan ducha".
O tym, gdzie w danej chwili znajduje się pojazd, można było dowiedzieć się, śledząc akcję na profilu Małopolski na Snapchacie. Tam została umieszczona także relacja z wydarzenia. Ci, którzy skorzystali z przejazdu, mogli nie tylko spotkać się i porozmawiać z ojcem Leonem Knabitem, ale otrzymali również zestaw małopolskich upominków.
Akcja jest elementem kampanii promocyjnej województwa małopolskiego pod hasłem "Młodość to stan ducha", związanej ze Światowymi Dniami Młodzieży. Kampania prowadzona jest od 1 lipca i obejmuje telewizję (TVN, TVP), outdoor (po 60 billboardów w języku polskim i angielskim oraz citylightów z efektem lustra, dzięki którym każdy może zobaczyć swoje odbicie obok postaci ojca Leona Knabita i wykonać wspólne zdjęcie; reklamę na kilkunastu tramwajach i autobusach jeżdżących po Krakowie; billboardy zlokalizowane w 19 miastach regionu: Brzesku, Bochni, Chrzanowie, Dąbrowie Tarnowskiej, Gorlicach, Limanowej, Miechowie, Myślenicach, Nowym Sączu, Nowym Targu, Olkuszu, Oświęcimiu, Proszowicach, Suchej Beskidzkiej, Tarnowie, Wadowicach, Wieliczce, Zakopanem, Skawinie) oraz internet i materiały dla pielgrzymów (koronki do Miłosierdzia Bożego wykonane z czerwonych paciorków, nawiązujących do małopolskiego symbolu korala).
Kampania będzie prowadzona do końca lipca. Jej budżet wynosi 1,5 mln zł. Za koncepcję kampanii oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, za kreację reklam agencja Advert, a produkcję reklam outdoorowych – firmy Ströer Media, AMS i Creative Media.
źródło: www.kampaniespoleczne.pl