Loft In – Nowoczesne Pośrednictwo Nieruchomości poszukuje
Pracownika biura nieruchomości
Zadania:
– systematyczne pozyskiwanie ofert nieruchomości
– tworzenie opisów ofert oraz wprowadzanie ich do bazy i portali ogłoszeniowych
– nawiązywanie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami
– zarządzanie cyklem sprzedaży i marketingu ofert – spotkanie z Klientem, prezentowanie nieruchomości, podpisywanie umów
– analiza rynku nieruchomości oraz konkurencji
– tworzenie i redagowanie tekstów na portale społecznościowe, blog
– zarządzanie korespondencją oraz dokumentami
– prowadzenie kalendarza spotkań
– bieżąca praca biurowa
Wymagania:
– umiejętność nawiązania kontaktów i budowania pozytywnych relacji
– samodzielność i poczucie odpowiedzialności
– bardzo dobra obsługa komputera i wyszukiwania informacji w Internecie
– czynne prawo jazdy oraz dyspozycyjność w godzinach także popołudniowych (najlepiej zamieszkanie na terenie Rzeszowa)
– orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
CV proszę przesyłać na biuro@loftin.pl