Druga odsłona kampanii Olimpiad Specjalnych #GrajmyRazem!

Na billboardy i citylighty w całej Polsce powraca kampania społeczna Olimpiad Specjalnych Polska #GrajmyRazem! Od wtorku 10 stycznia, wyjątkowe billboardy Olimpiad Specjalnych oglądać można w 100 lokalizacjach w całym kraju. Podobnie jak w pierwszej odsłonie kampanii, także teraz plakaty #GrajmyRazem zawisły w aglomeracji śląskiej, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu, a także m.in. w Szczecinie, Białymstoku, Częstochowie, Lublinie i Toruniu.

Na plakatach Anna Lewandowska – prezes Olimpiad Specjalnych Polska oraz zawodnicy i ambasadorowie Olimpiad Specjalnych wspólnie zachęcają do kibicowania sportowcom z niepełnosprawnością intelektualną i wspierania Olimpiad Specjalnych.  
„Nasi sportowcy każdego dnia pokazują, że niepełnosprawność intelektualna nie jest przeszkodą w uprawianiu sportu, aktywności fizycznej i społecznej. Każdy z nas może się od zawodników uczyć, jak z uśmiechem przełamywać własne bariery i  wytrwale dążyć do celu. Kibicujmy im podczas zawodów i treningów! Olimpiady Specjalne każdego roku organizują ponad 200 regionalnych i ogólnopolskich zawodów sportowych, na które zapraszamy wszystkich chętnych jako kibiców i wolontariuszy! Wspierajmy zawodników Olimpiad Specjalnych dobrym słowem i odrobiną pozytywnej energii! Ta dobra energia wróci do nas z podwójną siłą!”   powiedziała prezes Olimpiad Specjalnych Polska Anna Lewandowska.

Wyjątkowa okazja do kibicowania pojawi się już za mniej niż 70 dni – 18 marca w Schladming uroczystą Ceremonią Otwarcia rozpoczną się Światowe Zimowe Igrzyska Olimpiad Specjalnych w Austrii, w których uczestniczyć będzie 62-osobowa polska reprezentacja.

„Igrzyska w Austrii to nasze największe sportowe wydarzenie 2017 roku! Kampanią #GrajmyRazem chcemy zachęcić wszystkich, by spróbowali poznać zawodników Olimpiad Specjalnych i zrozumieć, że osoby z niepełnosprawnością intelektualną stanowią ważną cząstkę naszego społeczeństwa. Zachęcamy, by w marcu śledzić udział polskich zawodników w rywalizacji w Austrii. Nasi reprezentanci nie mogą się już doczekać wyjazdu na Igrzyska. Chcą pokazać całej Polsce, Europie i  światu, że zgodnie z duchem sportu  dadzą z siebie wszystko w sportowej rywalizacji. Jestem pewna, że wszyscy będziemy z nich dumni” powiedziała Joanna Styczeń-Lasocka, Dyrektor Generalny Olimpiad Specjalnych Polska.
 
W Światowych Zimowych Igrzyskach Olimpiad Specjalnych w Austrii weźmie udział ponad 2,7 tysiąca sportowców ze 107 krajów świata, wspieranych przez 1,1 tysiąca trenerów i członków sztabów medycznych oraz ponad 3 tysięcy wolontariuszy. Będzie to jedno z największych na świecie wydarzeń sportowych w 2017 roku. Wszystkie wydarzenia Igrzysk są organizowane w zgodzie z ceremoniałem olimpijskim.
W Austrii polscy reprezentanci będą rywalizowali w 5 dyscyplinach zimowych: narciarstwie alpejskim, biegowym, łyżwiarstwie szybkim, biegu na rakietach śnieżnych  i hokeju halowym.
 
Do udziału w kampanii #GrajmyRazem Anna Lewandowska, prezes Olimpiad Specjalnych Polska zaprosiła Ambasadorów Olimpiad Specjalnych – wybitnych sportowców, dziennikarzy i artystów. Na plakatach wspólnie z Anną Lewandowską i zawodnikami Olimpiad Specjalnych występują: Kinga Baranowska (himalaistka), Monika Pyrek (lekkoatletka, wicemistrzyni świata), Magdalena Różczka (aktorka), Zygmunt Chajzer (dziennikarz), Michał Olszański (dziennikarz), Cezary Pazura (aktor), Andrzej Supron (zapaśnik, mistrz świata i wicemistrz olimpijski), Sebastian Świderski (siatkarz, wicemistrz świata), Grzegorz Tkaczyk (szczypiornista, wicemistrz świata), Jakub Wesołowski (aktor), Andrzej Wrona (siatkarz, mistrz świata). Na plakatach zobaczymy też utalentowanych sportowców – zawodników Olimpiad Specjalnych Polska. To Magdalena MiklasLidia StadlerJakub Ruciński i Konrad Skrętkowski, którzy od wielu lat z sukcesami biorą udział w zawodach sportowych.
 
Celem Kampanii #GrajmyRazem jest dotarcie do społeczeństwa  z misją i filozofią Olimpiad Specjalnych oraz promocja Polskiej Reprezentacji Olimpiad Specjalnych na Światowe Zimowe Igrzyska Olimpiad Specjalnych.  Olimpiady Specjalne Polska szacują, że ta kampania dotrze do około 5 milionów osób.
Autorem zdjęć jest Marta Wojtal, za stylizację odpowiadał Piotr Sałata, a za scenografię Piotr Stachurski. Sesja zdjęciowa do kampanii odbyła się 23 września w PIN-UP Studio. Powierzchnie reklamowe udostępnia Clear Channel Poland. Partnerem kampanii jest Europejskie Centrum Odszkodowań S.A. (EuCO), Sponsor Generalny Polskiej Reprezentacji Olimpiad Specjalnych na Światowe Zimowe Igrzyska Olimpiad Specjalnych Austria 2017.

http://www.olimpiadyspecjalne.pl/

Dodaj komentarz

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial