Giełda Pracy dla Osób Niepełnosprawnych

Polska Organizacja Pracodawców Osób Niepełnosprawnych zaprasza Pracodawców na: GIEŁDĘ PRACY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Termin: 4 grudnia 2018 r. (wtorek) Godzina: 10.00 -14.00 Miejsce: Mazowiecki Urząd Wojewódzki, ul. plac Bankowy 3/5, Warszawa

Pracodawcom oferujemy:

  • Stoisko wystawiennicze, możliwość bezpośrednich rozmów z kandydatami do pracy oraz przedstawienia swoich oczekiwań;
  • zamieszczenie informacji o Pracodawcy na stronie http:// www.popon.pl/

Podczas Giełdy przewidziane są również stoiska doradcze: PFRON, ZUS, Biura Karier, Urząd Pracy.

Informacja dla pracodawców

Wszyscy Pracodawcy zainteresowani udziałem w Giełdzie proszeni są o wypełnienie do dnia 28.11.2018 r. formularza zgłoszeniowego i wysłanie go na adres: rzecznik@popon.pl

Liczba stoisk ograniczona – liczy się kolejność zgłoszeń!

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani zatrudnieniem osób niepełnosprawnych i udziałem w Giełdzie Pracy prosimy o informację dotyczącą ofert pracy, które mogą być zgłoszone przez Państwa firmę. Warunkiem uczestnictwa w Giełdzie Pracy jest zgłoszenie udziału i przesłanie wolnych ofert pracy dla osób niepełnosprawnych. Informujemy także, że w trakcie Giełdy Pracy będzie możliwość uzyskania informacji i porad na temat warunków zatrudniania osób niepełnosprawnych na stoiskach informacyjnych zorganizowanych przez instytucje wspierające zatrudnianie osób niepełnosprawnych.

INFORMACJA DLA KANDYDATÓW

Na Giełdzie Pracy zaprezentują się firmy, które posiadają oferty pracy skierowane do osób z niepełnosprawnością.

Podczas Giełdy przewidziane są również stoiska doradcze: PFRON, ZUS, Biura Karier, Urząd Pracy.

Prosimy o zabranie ze sobą kilku egzemplarzy CV.

Zarejestrujemy Cię w naszej bazie osób poszukujących pracy!

Udział w giełdzie jest bezpłatny.

Serdecznie zapraszamy!

KontaKT:

Małgosia Lipińska-Dawid

e-mail: organizacja@popon.pl

tel.: 698 550 237

Dodaj komentarz

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial