MPK-Łódź wprowadziło ułatwienia dla osób niesłyszących

Łódzki  wprowadziła ułatwienia dla osób niesłyszących i słabosłyszących.

W języku migowym dostępne są teraz informacje na stronie internetowej, a w Punkcie Obsługi Klienta działa system wspomagania słuchu.

Dzięki zmianom wskazanym przez ekspertów, osoby, które mają problemy ze słuchem mogą w przystępny dla nich sposób zapoznać się z ofertą, taryfą i przepisami przewoźnika za pomocą internetu oraz zostać lepiej obsłużone na miejscu.

 

W Punkcie Obsługi Klienta znajduje się pętla indukcyjna, czyli system wspomagania słuchu. Przenośne urządzenie umożliwia osobie z aparatem słuchu odbiór nieskazitelnie czystego i wyraźnego dźwięku.

Drugie udogodnienie dotyczy dostępności informacji dzięki przetłumaczeniu na język migowy przepisów taryfowych oraz tzw. mini poradnika MPK-Łódź, w którym zebrano odpowiedzi na najczęściej zadawane przez pasażerów pytania.

Przetłumaczone też zostały  materiały z najważniejszymi informacji związanymi z kontrolą biletów.

Inf. na stronie internetowej mpk.lodz.pl oraz na kanale przewoźnika na YouTube.

W pętle indukcyjne wspomagające aparaty słuchowe powinny być wyposażone wszystkie miejsca, w których odbywa się bezpośredni kontakt z klientem. W Łodzi są one dostępne m.in. w Muzeum Kinematografii, kinie Kinematograf, Głównym Punkcie Informacyjnym Funduszy Europejskich oraz na dworcu Łódź-Fabryczna.

 

Dodaj komentarz

MPK-Łódź wprowadziło ułatwienia dla osób niesłyszących

Łódzki przewoźnik wprowadził ułatwienia dla osób niesłyszących i słabosłyszących, które mają ułatwić im korzystanie z komunikacji miejskiej. W języku migowym dostępne są teraz informacje na stronie internetowej, a w Punkcie Obsługi Klienta działa system wspomagania słuchu.

 

Dodaj komentarz

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial