Pod koniec listopada wystartowała kampania EXTRAsprawni, która jest wspierana przez Krzysztofa Hołowczyca i Akopa Szostaka. W spocie komunikującym akcję wystąpiło również dwóch ambasadorów Avalon Extreme – Sebastian Luty (rajdowiec sparaliżowany w 95%) oraz Szymon Klimza (niepełnosprawny aktywny sportowiec ekstremalny).
Aby o akcji usłyszało jak najszersze grono realizujemy CHALLANGE.
#avalonbinchallenge to akcja typu challenge internetowy, prowadzona w ramach kampanii społecznej „EXTRAsprawni – prawdziwy sport jest jeden”.
Przez to mamy na celu popularyzowanie idei i misji kampanii – zmiana postrzegania sportu osób z niepełnosprawnościami przez społeczeństwo.
Zachęcamy wszystkich do uczestniczenia w wydarzeniu.
Challenge polega na udokumentowaniu w formie krótkiego filmiku rzutu do celu. Od uczestnika zależy czym wykona rzut i co będzie celem tego rzutu.
Np.:
Rzut piłką koszykową do kosza,
Rzut kulką papieru do kosza na śmieci w biurze
Zobaczcie jak swój cel w #avalonbinchallange zrealizował Krzysztof Hołowczyc:
i jak sobie z nim poradził Sebsatian Luty:
Akcja ma pokazać, że każdy (bez względu na wiek, płeć czy kondycję fizyczną) może osiągać swoje cele.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie https://extrasprawni.pl/avalonbinchallange/