Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na stanowisko pracy!

Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Głównego Specjalisty Rzecznika Osób z Niepełnosprawnościami koordynatora dostępności w Wydziale Polityki Społecznej Urzędu Miasta Rzeszowa.

Wymagania niezbędne

  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe magisterskie,
  • wymagany profil: nauki społeczne, nauki humanistyczne, prawne, medyczne lub
    ekonomiczne,
  • co najmniej 4 – letni staż pracy,
  • prawo jazdy kat. B.,
  • kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni
    praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
    przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
    skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.

Wymagania dodatkowe

  • praktyczna znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach
    samorządowych, o finansach publicznych, o zapewnianiu dostępności osobom ze
    szczególnymi potrzebami, o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji
    mobilnych podmiotów publicznych, o języku migowym i innych środkach
    komunikowania się oraz prawo budowlane (w zakresie dostosowań do potrzeb
    osób z niepełnosprawnościami,
  • praktyczna znajomość rozporządzeń oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
  • umiejętności komunikowania się w języku migowym,
  • biegła znajomość obsługi Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),
  • doświadczenie zawodowe związane ze współpracą z organizacjami
    pozarządowymi lub środowiskiem osób z niepełnosprawnościami,
  • wiedza z zakresu zwiększania dostępności dla osób z różnymi rodzajami
    niepełnosprawności,
  • umiejętność współpracy z różnymi środowiskami i grupami społecznymi,
  • bardzo dobra znajomość funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym miasta
    Rzeszowa,
  • empatia, dyspozycyjność, komunikatywność, odpowiedzialność, dobra
    organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista,
    odporność na stres, otwartość i wrażliwość na potrzeby osób
    z niepełnosprawnościami.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta Rzeszowa i jednostki organizacyjne Miasta Rzeszowa,
  • przygotowywanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miasta
    Rzeszowa i jednostki organizacyjne miasta Rzeszowa,
  • współpraca i monitorowanie działalności Urzędu Miasta Rzeszowa i jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • przyjmowanie zgłoszeń, podejmowanie działań i interwencji wspierających osoby ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług miejskich,
  • organizacja i prowadzenie szkoleń pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych oraz edukacja w zakresie problematyki osób z niepełnosprawnościami,
  • współdziałanie w przygotowaniu i aktualizacji dokumentów strategicznych i programów Miasta (w tym dokumentów strategicznych dla Miasta i regionu) w zakresie rozwoju społecznego oraz w innych obszarach polityki Miasta posiadających elementy wspólne z zakresem zadań stanowiska,
  • przygotowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującym Regulaminem w zakresie zadań stanowiska,
  • reprezentowanie Prezydenta Miasta Rzeszowa w przedsięwzięciach, uroczystościach i wydarzeniach związanych z tematyką osób z niepełnosprawnościami.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

  • zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego
    oraz komputerowego i narzędzi informatycznych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

Wymagane dokumenty

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów
    o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy zawodowej
    (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
    umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
    przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności
    prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym
    podpisem oraz bieżącą datą.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu osobiście lub pocztą na
adres urzędu – Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów, w zamkniętych
kopertach z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Głównego Specjalisty – Rzecznika
Osób z Niepełnosprawnościami – koordynatora dostępności w Wydziale Polityki Społecznej
Urzędu Miasta Rzeszowa, w terminie do dnia 20 października 2023 r.


Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej (http://bip.erzeszow.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń w Ratuszu, adres – Rynek 1,
35- 064 Rzeszów.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.

*INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1,
    35-064 Rzeszów,
  2. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy poprzez e-mail iod@erzeszow.pl lub
    pisemnie na adres administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na
    podstawie Art. 221 Kodeksu Pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
    samorządowych oraz na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie podanych danych
    osobowych wykraczających poza unormowane przepisami prawa.
  4. Odbiorcami będą osoby zapoznające się z wynikami naboru na stronie BIP Urzędu Miasta
    lub tablicy ogłoszeń.
  5. W przypadku zatrudnienia w wyniku naboru dane osobowe Pani/Pana będą
    przechowywane w aktach osobowych przez okres 10 lat. Dane osobowe pozostałych
    kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury
    naboru, a następnie dokumenty zawierające te dane zostaną komisyjnie zniszczone.
  6. Posiada Pani/Pan prawo do:
    a. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    b. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
    c. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    d. cofnięcia zgody w zakresie w jakim została wyrażona,
    e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
    00- 193 Warszawa).
  7. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu
    pracy i ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć
    w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Dodaj komentarz

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial