Carrefour wprowadza tablety z tłumaczeniem języka migowego na żywo

Od września tego roku we wszystkich hipermarketach sieci Carrefour głusi i słabosłyszący klienci oraz pracownicy mają dostęp do urządzeń, które umożliwiają kontakt z tłumaczem języka migowego. W ten sposób sieć aktywnie wspiera rozwiązania, które pozwalają pokonać bariery pomiędzy osobami niepełnosprawnymi, a ich otoczeniem.

Bazując na swoim międzynarodowym doświadczeniu, sieć wprowadza do swoich sklepów nowoczesne rozwiązania obejmujące komfort i przyjemność z dokonywanych zakupów, szybkość i fachowość obsługi, jak również digitalizację wykorzystywaną w komunikacji z klientami. Dzięki nawiązanej współpracy pomiędzy Carrefour Polska i MIGAM, głusi i słabosłyszący mogą w bardziej komfortowy sposób komunikować się z otoczeniem podczas robienia zakupów w sklepach sieci. Od września br. każdy hipermarket sieci jest wyposażony w tablet ze słuchawkami, który przystosowany jest do obsługi osób głuchych i słabosłyszących.

Wprowadzenie urządzeń elektronicznych do obsługi klientów głuchych umożliwia natychmiastowe połączenie z tłumaczem języka migowego, funkcjonującym pod nazwą Tłumacz Migam, który werbalizuje komunikat otrzymany od osoby głuchej bądź słabosłyszącej. Aby zminimalizować zakłócenia, takie jak np. hałas na hali sprzedaży, osoba słysząca ma możliwość odsłuchania tłumaczenia przez dołączone do tabletu słuchawki. Dostęp do tłumaczy jest możliwy za pośrednictwem strony www.carrefour.com, w godzinach: od poniedziałku do soboty od 7.30 do 20.00, w niedzielę zaś od 9.00 do 21.00.

Firma Carrefour przełamując bariery komunikacyjne, jako pierwsza sieć hipermarketów w Polsce stworzył wraz z Polskim Związkiem Głuchych projekt zatrudnienia osób niepełnosprawnych na stanowiskach kasowych. Firma aktywnie współpracuje również ze Stowarzyszeniem Niepełnosprawni dla Środowiska EKON, zatrudniając osoby z różnego rodzaju niepełnosprawnością. Obecnie dla Carrefour pracuje prawie 600 osób niepełnosprawnych.

Dodaj komentarz

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial