PKP S.A. od kilku lat dostosowuje swoje dworce do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Na największych obiektach wprowadzono kolejne udogodnienie, które pozwoli osobom głuchym na łatwiejsze korzystanie z dostępnych na dworcu usług dzięki pomocy Tłumacza Migam. PKP S.A., Fundacja Grupy PKP i MIGAM „RKPK” pilotażowy projekt tłumaczeń języka migowego on – line prowadziły od grudnia ubiegłego roku.
Jak osoba niesłysząca może skorzystać z pomocy
Krok 1
Odwiedź punkt InfoDworca
Krok 2
Pokaż pracownikowi InfoDworca międzynarodowy znak pomocy osobom głuchym, dzięki któremu poinformujesz obsługę o chęci porozumienia się w języku migowym.
Krok 3
Porozmawiaj z obsługą InfoDworca za pośrednictwem Tłumacza Migam
Rozwiąż swój problem za pośrednictwem tłumacza migowego on-line. Obsługa InfoDworca
udzieli Ci wszelkich informacji dzięki wideo połączeniu z Tłumaczem Migam.
InfoDworce, na których uzyskasz pomoc w języku migowym:
Bydgoszcz Główna
ul. Zygmunta Augusta 7, 85-082 Bydgoszcz
Gdańsk Główny
Podwale Grodzkie 2, 80-895 Gdańsk
Gdynia Główna
Plac Konstytucji 1, 81-354 Gdynia
Poznań Główny
ul. Dworcowa 2,61-801 Poznań
Katowice
Plac Wilhelma Szewczyka 2, 40-098 Katowice
Kraków
ul. Pawia 5a, 31-154 Kraków
Warszawa Wschodnia
ul. Kijowska 20, 03-743 Warszawa
Warszawa Zachodnia
Al. Jerozolimskie 142, 02-305 Warszawa
Warszawa Centralna
Al. Jerozolimskie 54, 00-024 Warszawa
Wrocław Główny
ul. Piłsudskiego 105, 50-085 Wrocław
Usługa dostępna jest przez 7 dni w tygodniu, w godzinach otwarcia InfoDworców, czyli od 7.00 do 21.00.
Więcej informacji na stronie internetowej www.pkp.pl/migam .